nedeľa 29. apríla 2012

Do polnoci moja

Z anglického originálu: Mine Till Midnight (2008)

Autor:
Lisa Kleypas

Vydavateľstvo: Ikar

Preklad: Katarína Repatá

Počet strán: 280

Rok vydania: 2009



Amélia Hathawayová po smrti svojich rodičov pochopí, že starostlivosť o mladšie sestry a svojhlavého brata nie je po smrti rodičov jej najväčším bremenom. Trápia ju rozmary londýnskej smotánky. Nečakane ju však opantá čaro fyzickej príťažlivosti, ktoré ju ovláda v prítomnosti vysokého, nebezpečne uhrančivého Cama Rohana. Zahrnutý bohatstvom, o akom by mnohí ani nesnívali, Cama Rohana začínajú znechucovať ťaživé spoločenské konvencie a zatúži po dávno zabudnutých rómskych koreňoch. Keď sa naňho obráti o pomoc pôvabná Amélia Hathawayová, nezamýšľa ponúknuť jej viac než priateľstvo – jeho zámery však podľahnú túžbe, ktorá sa oboch zmocní.


Popravde, knihe som veľmi neprišla na chuť. Aj keď štýl autorky je ľahký, príjemný a vysoko čitateľný, dosť dlho som sa knihou prelúskavala (nech rátam, ako rátam,vychádza mi, že to bolo vyše pol roka). Mám preto obavu pustiť sa do čítania ostatných príbehov z tejto série. (I keď by to mohlo dopadnúť podobne ako pri sérii Čakaniek, kedy ma prvý diel tiež bohvieako neuchvátil, zatiaľ čo zvyšné tri som si vcelku fajn vychutnala.) Uvidíme...

Sériu v žiadnom prípade nezatracujem, určite si prečítam zvyšné časti, no kým tak spravím, zrejem ešte pretečie veľa vody :-)

Moje hodnotenie: ★★★

Hathaways
1. Mine Till Midnight (Do polnoci moja)
2. Seduce Me At Sunrise (Zveď ma na úsvite)
3. Tempt Me at Twilight (Podvečerné vábenie)
4. Married By Morning
5. Love In The Afternoon 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára