nedeľa 29. apríla 2012

Hriešny džentlmen

Z anglického originálu: A Wicked Gentleman (2007)

Autor: Jane Feather

Vydavateľstvo: Slovenský spisovateľ

Preklad: Katarína Repatá

Počet strán: 304

Rok vydania: 2010


Londýn, začiatok 19. storočia. Mladé vdovy Cornelia Dagenhamová a Aurelia Farnhamová sa rozhodnú stráviť mesiac v dome, ktorý patrí ich priateľke Liv. Keď sa o honosné, no značne zanedbané sídlo začne zaujímať vikomt Harry Bonham, medzi ním a Corneliou preskočí iskra. Harry je však mužom mnohých tajomstiev.


Úprimne, trvalo mi dlho, kým som knihu prelúskala. Dejovo znela zaujímavo, ale obsahovo a podaním bola nesmierne nudná. Po dvoch stránkach som strácala chuť čítať ďalšie a doslova som sa nútila neklipkať očami a nedriemať nad ňou.

Neviem, či to bolo spôsobené prekladom, alebo bol rovnako fádny originál, v každom prípade príbeh vo mne nezanechal dobrý dojem.

Charaktery postáv boli vykreslené veľmi dobre, čo mi prekážalo, bolo že takmer každé  priezvisko malo koncovku -ham... Bonham, Dagenham, Farnham, ....až som sa v tých menách strácala :-) Úmysel alebo málo fantázie?

Moje hodnotenie: ★★★
 
Cavendish Square Trilogy
1. A Wicked Gentleman (Hriešny džentlmen)
2. To Wed a Wicked Prince (Hriešny knieža)
3. A Husband's Wicked Ways (Hriešny manžel)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára