streda 25. apríla 2012

Láska a odvaha

Z anglického originálu: If You Dare (2007)

Autor:
Kresley Cole

Vydavateľstvo: Slovenský spisovateľ

Preklad: Libuša Takáčová

Počet strán: 304

Rok vydania: 2010



Príbeh škótskeho horala Courtlanda, najmladšieho z bratov MacCarrickovcov, a krásnej kastílskej princeznej Annalíe je prvým dielom trilógie o láske, nespútanej vášni, dobrodružstve, zrade a intrigách.


Na túto knihu som sa mimoriadne tešila. Vcelku mám v obľube Kresley Cole, avšak práve táto kniha ma sklamala. Začala dobre, o tom po tom, no strhujúce tempo, ktoré spustila na úvodných stranách si neudržala - nieže do konca, ale ani do polovice!

Necítila som žiadnu "povestnú iskru" medzi hlavnými hrdinami, ktorú inak autorka vie tak nádherne opísať. Buď sa vypísala z dobrých nápadov alebo len vydala jeden nepodarený kúsok. Dúfam, že je to to druhé, lebo vážne uvažujem, či má zmysel pustiť sa do čítania druhej časti trilógie... :-(


Moje hodnotenie: ★★

MacCarrick Brothers
1. If You Dare (Láska a odvaha)
2. If You Desire (Láska a nádej)
3. If You Deceive (Láska a lož)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára