pondelok 9. apríla 2012

Odvážna milenka

Z anglického originálu: My Fair Mistress (2007)

Autor:
Tracy Anne Warren

Vydavateľstvo: Slovenský spisovateľ

Preklad: Katarína Repatá

Počet strán: 336

Rok vydania: 2011



Rafe Pendragon má v Londýne povesť tvrdého, bezohľadného obchodníka. Keď chce krásna Julianna Hawthornová splatiť dlh svojho brata, navrhne jej, aby sa namiesto toho na pol roka stala jeho milenkou. Ostrieľaný zvodca však vôbec neráta s tým, že cenou za tento „obchod“ môže byť jeho vlastné srdce.


Ale že aká dobrá chuťovečka. Po prvýkrát som prišla do kontaktu s pani Warren a musím priznať, že som milo prekvapená. Veľmi na mňa zapôsobola. Najmä svojim spôsobom podania príbehu. Krásne sa rozpisovala, krásne opisovala - tak ako to mám rada a tak ako mi to vie presne pohladiť dušu.

Naviac úvodná scéna bola do-ko-na-lá. A to najmä z toho dôvodu, že hneď človeka vtiahla do deja a naviac ho z neho nechcela pustiť. Veľmi dlho veru trvalo, kým som z knihy po prvýkrát odtrhla oči. Zvedavosť ma poháňala čítať ďalej ;-)

Musím priznať, veľmi dobré!

Odkaz pre autorku Warren: Ešte sme spolu neskončili! ;-) ...alebo by som mala napísať: Dúfam, že sme spolu neskončili? ;-D

Moje hodnotenie: ★★★

Mistress Trilogy
1. My Fair Mistress (Odvážna milenka)
2. The Accidental Mistress (Nebezpečná milenka
3. His Favorite Mistress (Vášnivá milenka)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára