nedeľa 15. decembra 2013

Nehanebná Beth

Z anglického originálu: Shameless (2010)

Autor:
Karen Robards
 
Vydavateľstvo: Slovenský spisovateľ

Preklad: Diana Ghaniová
 

Počet strán: 264

Rok vydania: 2013



Elizabeth Banningovú pokladá londýnska spoločnosť za nehanebnú koketu – len preto, lebo bola dvakrát zasnúbená a obe zasnúbenia zrušila zo strachu pred manželstvom bez lásky. Keď sa počas večierka u svojej sestry Claire rozhodne dať košom ďalšiemu snúbencovi, ohrdnutý nápadník sa na ňu vrhne a zastaví ho až poriadny úder do hlavy. Našťastie pre Beth sa v miestnosti ukrýva tajomný muž, ktorý jej pomôže vybŕdnuť z chúlostivej situácie. Mladá žena však netuší, že Neil Severin nie je obyčajný vlamač, ale tajný agent v službách koruny, ktorý vnikol do domu s jediným cieľom: zabiť jej švagra Hugha, vojvodu z Richmondu.


Myslela som si, že príbeh Gabby, najstaršej zo sestier Banningových už nič nepredčí... našťastie som sa mýlila. Kniha o najmladšej sestre Beth to dokázala!  

Od úplného začiatku až do samého konca to bola pre mňa priam čitateľská bašta. Autorka sa s postavami výborne vyhrala a nenechala im ani na chvíľu vydýchnuť. Od začiatku nasadila vysokú latku a po celý čas sa jej ju podarilo udržať. Od knihy som sa nedokázala odtrhnúť a to sa mi už nestalo veru dlho.

Kniha poskytuje čitateľovi nielen výbornú zápletku, akčnosť, napätie, romantiku, ale aj vtipné poznámky a humorné scény. Jednu z prvých viet, ktorá mi na tvári vyčarili úsmev aj citujem: "...aj Beth túži po domove a rodine. Smutné bolo, že netúžila po tom jedinom, čo na to potrebovala: po manželovi."  

Sexuálne napätie medzi hrdinami vyvolávalo zimomriavky a Neilov pohľad autorka opísala tak, že som mala pocit, akoby bol skutočný a pozeral na mňa :-)

Čo dodať na záver? Bravó pani Roberts! Séria o sestrách Banningových sa vám mimoriadne vydarila.

Moje hodnotenie:

Banning Sisters
1. Scandalous (Škandalózna Gabby)
2. Irresistible (Neodolateľná Claire)
3. Shameless (Nehanebná Beth)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára