piatok 17. januára 2014

Desať otázok pre... Tracy Anne Warren

Na desať otázok, ktoré kladiem v tejto rubrike každému spisovateľovi mi odpovedala úspešná americká autorka Tracy Anne Warren.

Ako zvyknete začať svoj deň? 
- Nakŕmim svoje siamské mačky, chvíľu pozerám televíziu a som naladená na prichádzajúci deň. 

Ste fajčiarka? 

- Nie. 

Varíte a pečiete? 

- Rada pečiem, aj keď nie často. Pokiaľ ide o varenie, robievam raňajky. Moja sestra zase obedy. 

Aké je vaše obľúbené jedlo? 

- Milujem čokoládu a ovocie akéhokoľvek druhu. 

Aký je váš obľúbený nápoj? 

- Horúci čaj, ale zo sypaných byliniek. 

Aká je vaša obľúbená farba? 

- Purpurová. 

Kedy ste sa naposledy nahnevali a čo to spôsobilo? 

- Pravdaže, aj ja sa občas nahnevám - asi ako každý -, avšak teraz si neviem spomenúť kvôli čomu to bolo naposledy. 

Kedy ste sa naposledy zasmiali až tak, že vám tiekli slzy? Čo to spôsobilo? 

- Smejem sa každý deň a veľa. A keď sa smejem skutočne moc, tak to u mňa končí skôr štikútkou ako slzami. Naposledy som sa poriadne zasmiala minulý týždeň. Zaujímavé je, že som sa bavila na niečom, na čom som sa smiala už dlhé roky predtým. Sranda, že ma niektoré veci dokážu stále rozosmiať. 

Čítali ste knihu, ktorú ste za žiadnych okolností nedokázali prečítať do konca? Ak áno, ktorá to bola? 

- Veľmi rada čítam knihy, a do rúk sa mi dostali aj knihy, ktoré som nedokázala dočítať. Avšak, aby som nikoho neurazila, nebudem ich menovať. 

Keby to bolo možné, akú supersilu/supermoc by ste chceli mať? 

-  Chcela by som sa vedieť teleportovať. Navštívila by som tak svoje vysnívané miesta na svete bez toho, aby som musela letieť lietadlom alebo sa viezť autom, či iným spôsobom. 

Rozhovor pripravila a preložila ® koki

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára