pondelok 27. januára 2014

Gentlemanovy tajné touhy

Z anglického originálu: Secret Desires of a Gentleman (2008)

Autor:
Laura Lee Guhrke
 
Vydavateľstvo: Domino

Český preklad: Kwěta Palovská
 

Počet strán: 200

Rok vydania: 2013



Marie Martingaleová vyrastala ako dcéra kuchára na panskom sídle. Ako sedemnásťročná sa zaľúbila do Lawrenca Hawthorna a spolu plánovali utiecť a vziať sa. Plány im prekazil starší brat Filip Hawthorne. Po dvanástich rokoch, keď si Marie hľadá miesto, kde si otvorí vlastnú cukráreň, sa opäť stretáva s Filipom, ktorý jej zmaril šťastie... ktorý v nej nečakane nachádza zaľúbenie...


Príbeh Marie a Filipa sa mi veľmi páčil a to už od samého začiatku. Plynul pozvoľna... autorka iba postupne čitateľovi odhaľovala minulosť hlavných hrdinov, vďaka čomu čitateľ chápal ich vzájomnú nevraživosť a po čase ich narastajúcu príťažlivosť.

Kniha nemala žiadne hluché miesta, dokonca ani narýchlo spísaný záver (ako býva v poslednej dobe zvykom). A hoci bol koniec na môj vkus až príliš presladený, celkový dojem nepokazil.

Marie sa javila ako výborná cukrárka a pri niektorých temer detailných opisoch výroby zákuskov sa mi zbiehali slinky ;-) Po dočítaní knihy (lebo skôr sa od nej nedalo odtrhnúť) som sa sama brala upiecť sladký dezert. Zaprášilo sa po ňom tak rýchlo ako po prečítaní knižky ;-) Ak neveríte, sami opáčte.

Moje hodnotenie:

Girl-bachelor
1. And Then He Kissed Her (...a pak ji políbil)
2. The Wicked Ways of a Duke (Pletichy krásneho vévody)
3. Secret Desires of a Gentleman (Gentlemanovy tajné touhy)
4. With Seduction in Mind (Svádění jako lék)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára