pondelok 16. júna 2014

Bozk pre Annabel

Z anglického originálu: Kiss me, Annabel (2005)

Autor:
Eloisa James
 
Vydavateľstvo: Ikar

Preklad: Katarína Széherová

 
Počet strán: 320

Rok vydania: 2013



Slečna Annabel Essexová má pri výbere manžela vysoké nároky. Jej nastávajúci musí byť bohatý, pretože už má po krk deravých striech a obnosených šiat. Mal by to byť Angličan z civilizovaného Londýna, pretože Annabel miluje hodváb a teplú vodu, a k tomu pekný, láskavý a inteligentný. Annabel mala šťastie – presne takého pekného, láskavého a múdreho muža stretla. Jej budúci manžel nie je nikto iný ako chudobný Škót – Ewan Poley, gróf z Ardmoru a jeho jediným majetkom sú pekné oči, bystrá hlava a vzrušujúce bozky.
Nečakaným zvratom osudu sa s ním mladá Annabel ocitne v koči smerujúcom do Škótska. Každý si myslí, že sú manželia, keďže spia v spoločnej posteli. Okrem toho sa zabávajú hrou na otázky, v ktorej víťaz získa bozk. Prečo nie? Veď onedlho sa zosobášia.



Autorka aj pri tomto diele zo série pokračuje v rovnakom duchu ako v prvej časti Veľa kriku pre teba. V knihe sú hlavnými hrdinkami všetky štyri sestry, aj keď som miestami váhala, či je ňou viac Annabel alebo Imogen (aj som sa popri čítaní, najmä v úsekoch, kde dominovala Imogen, občas pozrela na obálku knihy, aby som sa ubezpečila, že čítam správnu knihu). Som presvedčená, že táto štvordielna séria mala vyjsť ako jedna kniha, pretože sú v nej postavy až neobvykle prepojené. Tým, že je rozkúskovaná na časti a -najmä- tým, že ju čítam s odstupom času, pôsobia knihy samostatne dosť chaoticky. Miatlo ma to, čím sa mi sťažovalo celkové čítanie a potešenie z neho. 

Aby som nebola iba kritická, našla som aj pozitíva :-) Zaujímavé napríklad je, že časti, v ktorých vstupovala do popredia Imogen ma zaujali z celej knihy najviac :-) A to, čo som vyčítala predchádzajúcej knihe (nedostatok citov) je v tejto nadostač.

Dúfam, že keď už Ikar začal s vydávaním série, aj ju dokončí - každému potom odporúčam začať ju čítať jednu po druhej, aby ste sa nemuseli podchvíľou zamýšľať nad tým kto je kto. Vyhnete sa zbytočnému zmätku ;-)


Moje hodnotenie: ★★★

Essex Sisters
1. Much Ado About You (Veľa kriku pre teba)
2. Kiss Me, Annabel (Bozk pre Annabel)
3. The Taming of the Duke
4. Pleasure For Pleasure

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára