pondelok 26. januára 2015

Svadobná stávka

Z anglického originálu: A Wedding Wager (2011)

Autor:
Jane Feather  


Vydavateľstvo: Slovenský spisovateľ 

Preklad: Miriam Ghaniová

Počet strán: 272 

Rok vydania: 2014


Bratom Sullivanovcom svitá na lepšie časy, keďže ich chorý strýko spísal závet, podľa ktorého zdedia celý jeho obrovský majetok. Má to však jeden háčik: každý z nich sa musí oženiť s padlou ženou. Najstarší Jasper si už úlohu splnil sobášom s krásnou Clarissou. Teraz je rad na Sebastianovi, aby si našiel nevestu, ktorá bude vyhovovať strýkovmu výstrednému želaniu. Bude mu vyhovovať Serena Carmichaelová?


Táto kniha, to bolo niečo neskutočné. Jane Feather s celou touto sériou akoby už nebola vo forme... alebo iba stárne? Nič nudnejšie, zdĺhavejšie a bezduchejšie ako bolo toto, som už dávno nečítala :-(

Sebastian, jeden z dvojičiek bratov Sullivenovcov je muž, ktorý sa kedysi sklamal v láske. Miloval krásnu Serenu, no ona mu dala zbohom. Pravdaže, musela tak učiniť. Nemala iné východisko. Odvtedy už prešli tri roky a Serena sa vracia so svojím otčimom generálom Heywardom naspäť do Londýna, kde si otvárajú herňu pre zbohatlíkov. Je iba otázkou času kedy sa Serena znovu stretne so Sebastianom. A ako sa vraví: stará láska nehrdzavie, obaja sú v tom až po uši.

Napriek tomu, že dejová linka znie pútavo, v knihe nie je temer nič, čo by vás upútalo. Aspoň teda mňa nie. Som sklamaná, že Jane vôbec napísala niečo tak nudné, tak umelé, tak povrchné. A čudujem sa, že pri písaní knihy nezaspala... ja som totiž pri jej čítaní spánok premáhať musela. Strašné voľačo.

Kto náhodou poškuľuje po tejto knihe, odporúčam mu, aby si vybral radšej niečo iné. Toto bola pre mňa strata času.

Moje hodnotenie: ★★

Blackwater Brides
1. Rushed to the Altar (Dlhá cesta k oltáru)
2. A Wedding Wager (Svadobná stávka)
3. An Unsuitable Bride
(Nevhodná nevesta)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára