piatok 13. decembra 2013

Svůdce

Z anglického originálu: The Seducer (2003)

Autor:
Madeline Hunter
 
Vydavateľstvo: Alpress

Český preklad: Blažena Kukulišová
 

Počet strán: 328

Rok vydania: 2005



Diana Albertová vyrástla z malého dievčatka na krásnu mladú ženu. Daniel St. John ju odváža z kláštornej školy, kam ju ako dievča poslal. Od samého začiatku ho Diana vníma ako svojho záchrancu. A postupne je pre ňu tento charizmatický muž niečím viac. Legendárny Diabol má však s dievčinou svoje plány...



Musím povedať, že táto kniha sa mi zatiaľ z celej série páčila najviac. Možno je to tým, že mi bol sympatický hlavný hrdina. Alebo je to tým, že mám slabosť pre príbehy, v ktorých sa hrdinovia snažia dlho odolávať vzájomnej príťažlivosti. Pravdou však môže byť aj to, že som jednoducho mala melancholickú náladu a príbeh Diany a Daniela mi príjemne pohladil dušičku :-)

Preto, kto má v knihách rád vnútorný boj hrdinov (v tomto prípade Daniela), prečo niečo urobiť a prečo niečo radšej neurobiť, nech si knihu prečíta. Spokojnosť zaručená!

Moje hodnotenie: ★★

Seducer
1. The Seducer (Svůdce)
2. The Saint (Svatoušek)
3. The Charmer (Pokušitel)
4. The Sinner (Hříšník)
5. The Romantic (Romantik)
6. Lord of Sin
7. Lady of Sin

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára