štvrtok 30. júna 2016

Môj krutý princ

Z anglického originálu: My Ruthless Prince (2011)

Autor:
Gaelen Foley

 
Vydavateľstvo: Slovenský spisovateľ


Preklad: Ľuba Kukučková
 

Počet strán: 296

Rok vydania: 2013



Príbeh najzáhadnejšieho člena Rádu Drakea Perryho, ktorého úhlavní nepriatelia zajali a kruto mučili. Zatiaľ čo jeho spolubojovníci sú presvedčení, že z Drakea sa v zajatí stal zradca, jeho priateľka z detstva Emily Harperová sa odvážne vydáva do nebezpečných bavorských lesov, aby ho zachránila. Ona jediná totiž nepochybuje o nevine muža, ktorého nadovšetko miluje...  


Táto séria sa mi začína páčiť čím ďalej, tým viac ;-) 

Už od minulého dielu som sa tešila na príbeh Drakea. Kto je ten záhadný muž? Hrá s Rádom alebo proti nemu? Na tieto a ďalšie otázky, ktoré som si kládla som dostala viac ako uspokojivé (a v tajne dúfajúce) odpovede.

Drake sa drží na hranici medzi dobrom a zlom. Jeho skutky nútia čitateľa premýšľať či hrá za Rád, alebo mu prometeovci natoľko vymyli mozog, že prešiel na ich stranu. Veď napokon, jasne o tom svedčili aj udalosti, ktoré sa udiali v jeho nedávnej minulosti (a o ktorých sme si mohli prečítať v predchádzajúcej časti série o Klube Inferno). Drake je silná osobnosť. Má za sebou tie najhoršie možné skúsenosti, zažil na vlastnej koži všetky techniky mučenia... jeho život je ako jedna veľká čierna diera. Až kým do neho nevleje trochu slnka, trochu svetla jeho zakázaná láska z detstva - Emily. 

Emily je milujúcou dušou, čistou, úprimnou, dávajúcou. Je to hrdinka, ktorá je ochotná pre svojho milovaného i zomrieť. S takýmto typom hrdiniek sa v knihách stretávame len málo. Jej nekonečná oddanosť Drakevi, jej neutíchajúca viera v jeho nevinu, a najmä jej bezhraničná láska sú znakmi jej úspechu. Nevzdáva sa, keď ju Drake od seba odháňa, aby ju uchránil pred nebezpečenstvom, nedá sa odradiť jeho správaním. Jednoducho verí, že je dobrý, že je nevinný, že sa nezmenil a ostal tým, kým bol ešte keď boli deti a spolu sa hrávali ako lord a hájnikova dcéra.

Každý z nich má svoj cieľ. Pravdaže, každý z nich je iný, no ich vzájomná blízkosť, ich vzájomná náklonnosť a predovšetkým ich vzájomná láska, ich budú viesť tou správnou cestou.
 
Gaelen v tejto knihe opäť namixovala ten správny počet nebezpečenstva, akcie, lásky, humoru a napätia. A to z nej robí unikát. 

Po románoch Môj nebezpečný vojvoda a Zvodcove tajomstvá sa u mňa zaradila aj táto kniha do popredia. Rozhodne ju radím medzi najlepšie od autorky. 


Moje hodnotenie: ★★★★

Inferno Club
1. My Wicked Marquess (Môj zvrhlý markíz)
2. My Dangerous Duke (Môj nebezpečný vojvoda)
3. My Irresistible Earl (Môj neodolateľný gróf)
4. My Ruthless Prince (Môj krutý princ)
5. My Scandalous Viscount (Môj škandalózny vikomt)

6. My Notorious Gentleman (Môj hriešny džentlmen)
7. Secrets of a Scoundrel
(Zvodcove tajomstvá

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára